המשטרה שחררה את שני העצורים מאנ”ש

למרות שמעצרם הוארך עד למחר, היום גם המשטרה הבינה שאין סיבה להחזיקם במעצר. בצהרים שוחררו שני העצורים מאנ"ש, שהמשטרה טענה נגד לחשד של אמל"ח.

לאחר שנעצרו שלשום (שני) ואתמול הוארך מעצרם עד ליום חמישי, היום החליטה המשטרה לשחרר את שני העצורים מאנ”ש תושבי שכונת הדר, זאת לאחר שגם המשטרה הבינה כי אין סיבה להחזיקם במעצר.

כבר אתמול לאחר הדיון והארכת מעצרם דאג עורך דינם נועם נהרי, לדרוש את חקירת בעל הדירה כדי לשמוע את גרסתו שתנקה את החשודים מכל אשמה. לשם כך הובאו בעל הדירה ורעייתו למרות מצבם הרפואי, אל תחנת משטרת שפרעם, שם מסרו את גרסתם שתאמה את טענת החשודים שאין להם כל קשר לאמל”ח שהיה בבית, שהינו ישן מתקופת מלחמת ששת הימים.  רק היום בשעה אחת בצהרים שוחררו שני החשודים ממעצר, וזאת למרות שאתמול הוארך מעצרם עד יום חמישי.

עם שחרורם ממעצר אומר עו”ד נועם נהרי לאתר 970: “אני מהבוקר עמדתי מול קצין החקירות של תחנת שפרעם על מנת להביא לשחרור החשודים, לאחר שהתברר שגרסתם אמת. הנה כעת החשודים השתחררו לפני תום פרק הזמן שנתן בית המשפט עד מחר בצהרים, וזאת לאחר שאני והמשפחה עשינו אתמול מאמצים מרובים להביא לתחנת שפרעם את שני ההורים בעלי הדירה לחקירה, שם הם מסרו את האמת הצרופה, אותה אמת שהחשודים צעקו בגרון ניחר”.

עו”ד נהרי ביקר את התנהלות המשטרה ואמר כי “המעצר היה נמנע לו המשטרה הייתה מבצעת תיחקור ראשוני של בעלי הדירה והייתה שומעת מהם כי מדובר בנשק שנקנה בשנת 1967 בששת הימים ע”י האבא. מה שעוד מקומם בסיפור הזה, זאת העובדה שבעל הדירה שהינו אדם חולה ומבוגר יכול היה למסור את גרסתו במשטרת קרית גת, שם הוא מתגורר באחרונה, ובכך היה נמנע ממנו שינוע כל כך ומכביד עד לשפרעם. תחנת שפרעם נהגה בקלות וביצעה מעצר בקול תרועה גדולה שהתבררה אפילו לא כענות חלושה, תוך שהם גורמים עינוי דין וצער גדול לחשודים לצד הוצאות משפטיות שיכלו היו להיחסך”.

מהמשטרה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה

מרחבי האתר
דילוג לתוכן